czwartek, 26 lutego 2015

Czas na wampiry: blogi i strony, które polecam i które mnie inspirują.

W dzisiejszym poście przedstawię Wam blogi i strony, z którymi zetknęłam się przez ostatnie lata i które (w tym czasie) mniej lub bardziej polubiłam. Zapraszam!

BLOGI

  • Macademian Girl - bardzo kolorowa blogerka, którą już od dłuższego czasu śledzę; tak, nie jest to mój styl (kolorów unikam jak ognia), mimo to MC kupiła mnie swoją pogodą ducha, kreatywnością i dobrym kontaktem z czytelnikami
  • Demonic Ratter - dużo tu ciekawych i "mrocznych" (nie określę konkretnie stylu by czegoś nie pomylić ;)) looków i przydatnych recenzji; na blogu ciągle się coś dzieję, widać aktywność
  • Cztery Pory Umysłu - tematyka tego bloga jest dosyć różnorodna, ale utrzymana w klimacie; z chęcią odwiedzam to miejsce, bo coraz mniej blogerek piszę/opisuje różne rzeczy (zdjęcia, zdjęcia i ewentualnie.... zdjęcia!) - po prostu czasami dobrze coś poczytać, a nie tylko oglądać
  • Ich will ein Lumpensammler sein - kolejny "czarny" blog; bardzo oryginalne stylizacje, ładne zdjęcia (również odwiedzanych miejsc) i sensowne opisy
  • Smoonstyle - tutaj wchodzę bardziej z uwielbienia do Epici i urody Simone (czyli wokalistki tej metalowej kapeli)



    Czasami też odwiedzam:


STRONY

  • Lookbook - tam śledzę m.in. Macademian Girl, ale także takie blogerki jak Flávia D., Natasha N czy Lua P (oszczędność czasu, nie muszę wtedy już wchodzić na te wszystkie strony)
  • Szafa - klikam w gotyckie bądź pokrewne stylizacje
  • Instagram - obserwuje profile różnych sklepów/domów mody/projektantów/blogerek/gwiazd - trudno byłoby mi je wszystkie teraz tu wymienić




PYTANIA DO CZYTELNIKÓW

A Wy, jakie blogi i strony polecacie?
A może sami prowadzicie bloga? Zatem pochwalcie się!



****************************

Żeby nie było nudno, wstawiłam fotki ze strony: tapeciarnia.pl, displaywallpapers.com i jeszcze z jakiś strony, których niestety nie pamiętam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...