sobota, 14 marca 2015

Czas na wilkołaki: Wschód.

W zeszłe wakacje odwiedziłam (można powiedzieć) rodzinne strony. :)
I dzisiaj pokażę Wam moją relację w postaci zdjęć.

Pierwsze zdjęcia pokazują moją drogę do (ale też z) Lublina - którego niestety nie zwiedziłam.

kto nie zna Pesy..? ;)

Stadion Narodowy




mam słabość do mostów (albo do wody.. w końcu mieszkam nad morzem!)

peron w Lublinie - żegnaj!

Wycieczka krajoznawcza do Krasnystaw.
Była też druga - bardziej rozrywkowa - wycieczka do tego miasta, bo akurat kiedy byłam w okolicy na wakacjach, tu odbywały się Chmielaki Krasnostawskie (niestety nie posiadam zdj. z tego wypadu)! :)

Plac 3-go maja

plac 3-go maja 

dzień dobry! :)

plac 3-go maja

fontanna na placu 3-go maja
kościół św. Franciszka Ksawerego
kościół św. Franciszka Ksawerego

kamienice

plac 3-go maja

plac 3-go maja

Zdjęcia z Parafii rzymskokatolickiej św. Stanisława BiM, która znajduję się w Gorzkowie. 






Szkoła (w Tarnogórze), w której uczyła się moja babcia. Niestety została zamknięta, a piękny zabytkowy budynek (wraz z "nowszymi" ) niszczeję. :(

przód
widok na rzekę
na tyłach


o ile dobrze pamiętam, to było wejście do mieszkania nauczycielki bądź dyrektorki tej szkoły

znowu widok na rzekę

tyły posesji




"nowa" część
A teraz.... ZAMOŚĆ!











Na koniec zdjęcie malin! <3






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...