wtorek, 21 kwietnia 2015

Mój kot - zdjęcia.

Dzisiaj przedstawię Wam moją kotkę. Nazywa się Labi. Można powiedzieć, że jest Persem (nie ma rodowodu). Dostaliśmy ją od rodziny. I jest z nami od ładnych paru lat.
Na początku była to wredna istotka, ale wystarczyła odrobina miłości (i sterylizacja - śmiejcie się! a po tym z Labi zrobiła się prawdziwa przytulaska) i kotka stała się milsza, bardziej pragnąca naszego towarzyska i po prostu niezastąpiona. :)
Zapraszam serdecznie na mojego instagrama, gdzie możecie się natknąć na zdjęcia mojego kociaka! :)

***************************

AKTUALIZACJA

Kocia Kawiarnia UZBIERAŁA fundusze! :-)
Dziękuję wszystkim tym, którzy wpłacili symboliczne bądź większe kwoty. :-)
Udało się Nam! Miau! :-)

Przydatne linki.

*****************************

Ach, słoneczko! Chillout.

Typowa menelka. Żaden karton jej nie straszny!







Z serii "kolorowych snów".











Ja i nauka..? Nie ma mowy! Idę spać... <ziewa>


Prawie jak fretka.. xD



Czy ja dobrze widzę..?



A kuku! Pobaw się ze mną, człowieku..


Co ty tam robisz na tym kompie cały dzień..?


Królowa jest tylko jedna. Masz z tym jakiś problem..?


No co..?


Nie ma jak świeża pościel.


 Co..? Co się dzieję...?


Rocks! 




I tak na zakończenie. Dwie łapki.





A Wy, macie jakieś zwierzaki? A może nie lubicie zwierząt? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...