niedziela, 5 kwietnia 2015

Świąteczny wpis - Wielkanoc.

Dzisiaj będzie świątecznie i ... króciutko!

Przygotowania do Wielkanocy - w porównaniu do Bożego Narodzenia - przebiegają sprawniej. W końcu wiosenne święto jest krótsze i niestety (!) nie tak hucznie obchodzone w Polsce jak to zimowe.
Pogoda niespecjalnie dopisuję - niska temperatura i albo deszcz albo śnieg - ale trudno było nie skusić się na rodzinny spacer po obfitym śniadaniu (sceneria dosyć smutna, bo deszczowa, dlatego ze zdjęciami się wstrzymałam).
Ale przejdźmy do lepszego tematu, czyli... jedzenia!
A o to, co wylądowało na świątecznym stole:

Schab mamusi :) i moja pieczeń z jajkami.

Sklepowa szynka i pasztet. ;D




Sałatka mojego dziadka (obowiązkowo! na każde święta! <3).

Ciasto z chałwą z cukierni (oczywiste z jakiej - patrz: logo po lewej ;)).


Żurek własnej roboty.


Prezentuję świąteczny stół!
Niewielki, ale też u nas nie ma dużo osób (w dodatku wszystko jedzące niewiele). :D





A moje zwierzaki w tym czasie.... leniuchują! <3

Kita to księżniczka! "Ja i gotowanie...? Sprzątanie....? Nie ma mowy!"

Króliczek wielkanocny musi być! :)

Wesołych Świąt! :)
Odpoczywajcie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...