piątek, 2 października 2015

Czas na wiedźmy: teledyski, którymi warto się zainteresować. część 1


Dosyć tych wampirów! Naostrzymy kołki, przybijmy do drzwi czosnek, zapalmy świeczki i otwórzmy księgę zaklęć. Bo o to nastała noc czarownic!

Dzisiaj ma swoją premierę nowy cykl pt. teledyski, którymi warto się zainteresować.
Tym razem bez zbędnych opisów, po prostu pokażę Wam, co mnie najbardziej zauroczyło. Niech obraz przemówi sam za siebie!

Zostały one podzielone na: stare i nowe (od ok. 2010r.). Te określenia są umowne, bo w pierwszej grupie umieściłam wideo zarówno z lat 80', 90' czy zaledwie sprzed parunastu lat.
A kolejność jest PRZYPADKOWA. Nie byłam w stanie powiedzieć, który teledysk jest moim numerem jeden, dwa, trzy, ... itd.

Ważne jest też to, że są to teledyski, o których pamiętałam i które wyselekcjonowałam. Mogło się zdarzyć, że jakiś niespecjalnie pominęłam, bo nie prowadzę żadnego spisu pt. "Najlepsze teledyski" i nie mam pamięci komputera. I żeby Was nie zanudzić (no bo kto obejrzy tyle teledysków..? ;D), zredukowałam tą listę.

W razie czego umieściłam nazwy wykonawców i tytuły utworów nad teledyskami, gdyby z jakiś względów YouTube usunął wideo. I nie moglibyście zobaczyć, jaki teledysk miałam na myśli.

Oczywiście jest to moja subiektywna ocena. Możecie się z nią nie zgodzić, więc...
.... zapraszam do komentowania! Chętnie podyskutuję. :)


STARE TELEDYSKI



a-ha - Take On Me


The Verve - Bitter Sweet Symphony




The Black Eyed Peas - Shut Up


Within Temptation - Angels


The 69 Eyes - Brandon Lee


Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun 


Bon Jovi - Have A Nice Day





*****************************



NOWE TELEDYSKI



R.E.M. - ÜBerlin


Bryan Adams - Brand New Day


Paul McCartney - Queenie Eye


Coldplay - A Sky Full Of Stars


Behemoth - The Satanist


Apocalyptica - End of Me ft. Gavin Rossdale


Tom Odell - Another Love


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...