środa, 20 lipca 2016

Czas na wampiry i wilkołaki: stylizacja w brązie + spacer po Gdańsku.

Chociaż mamy lato, pogoda nas często nie rozpieszcza i bywa bardzo kapryśna. Dlatego zdecydowałam się opublikować stylizację z wiosny. Powód jest również taki, że ostatnio zaniedbałam tą część bloga. Pewnie wilkołak wyje w tej chwili z oburzenia... Dlatego też!
Dzisiaj wampir spotyka się z wilkołakiem na kawie. :)

Miłego oglądania!

Follow

Pierwszym elementem spacerów po Gdańsku jest przeważnie przejście Ulicą Długą. 
(akurat poniższe zdjęcie zostało wykonane innego dnia, wieczorem)

zdjęcie mojego autorstwa

Następnie (chociaż nie zawsze) udaję się na Wyspę Spichrzów, by móc podziwiać Długie Pobrzeże z lepszej perspektywy.

**************************************************

Kolorem przewodnim dzisiejszej stylizacji jest brąz. Czyżby tęsknota za jesienią..?
Ogólnie zainwestowałam tutaj w bardzo dużo wzorów. Jeśli chodzi o ich połączenie, to jedyne na co zwracałam uwagę, to na barwy. Nie lubię, jak się gryzą.


Na tą okazję wybrałam zestaw sukienka + ramoneska. 
Beret również dostał swoją szansę. Bardzo lubię takie nakrycia głowy. Lekkie, a spełniają swoją podstawową funkcję, chronią przed chłodem.


Jak powiada Pismo Święte (…) na początku był chaos, a potem była damska torebka...*
Tego dnia towarzyszyła mi torebka kupiona na Jarmarku św. Dominika. Marzyłam o torebce w stylu Florence (wokalistka), a te kwiaty właśnie skojarzyły mi się z wizerunkiem artystki. Idealnie sprawdza się przy boho lookach. :)


Mimo że to zdjęcie jest nieostre, nie mogłam się oprzeć by go tu nie pokazać.


**************************************************

Ostatnim punktem programu jest relaks w jednej z gdańskich kawiarni, np. w Marasce.

zdjęcie mojego autorstwa

A takich gości można spotkać w kawiarnianym ogrodzie. :)

zdjęcie mojego autorstwa

******************************

Kurtka / Jacket - Stradivarius
Sukienka / Dress Zara
Legginsy / Leggings - Brooklynbutik.pl
Torebka / Bag - kupiona na Jarmarku Św. Dominika
Beret - I am
Kolczyki / Earrings H&M
Buty / Boots - CCC

******************************

Gosposia prawie do wszystkiego M. Szwaja



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...