wtorek, 9 sierpnia 2016

Czas na wiedźmy: początek mojej przygody z Wattpad.

Od niedawna zaczęłam korzystać z serwisu o nazwie Wattpad. W sumie konto założyłam prawie rok temu, ale cały czas nie miałam odwagi, by coś upublicznić. Pewnego dnia się zawzięłam i voilà!

Na razie realizuję dwa tomy wierszy:
  • Dźwięki Duszy. Zwierciadło Sztuki wiersze inspirowane literaturą, kinem i muzyką;
  • Dźwięki Duszy. Melodia serca - główną inspiracją jest tu życie, moje doświadczenia i przemyślenia.



Ideą serii Dźwięki Duszy jest pokazanie, że każdy ma w sobie melodię, ale nie każdy potrafi ją odczytać. 

- To niemożliwe - zaprotestował Michaś. - Przecież nikt nie słyszy, jak drzewa rosną. Nie ma takiej melodii. 
- Nie znasz się na tym mój mały - przerwał mu pan Gałązka. - Oczywiście, że jest taka melodia. Wszystko na świecie ma swoja melodię.*

Jakiś czas temu zamieściłam na blogu (główna kolumna, nad postami) odnośnik do mojego profilu (myślę, że na stałe ;)). A dzisiaj, na potrzebę tego postu, zamieszczam go tutaj, poniżej.

Zatem gdyby ktoś z Was, drodzy Czytelnicy, był zainteresowany moją poza blogową twórczością, serdecznie zapraszam na mój profil na ‪Wattpad.

Mam nadzieję, że przy okazji również znajdę coś, wiersze czy opowiadania, dla siebie. Bo inspiracji nigdy za wiele. ;)





Żyjemy przecież tak cicho, a nasze największe katastrofy wydarzają się tak głęboko w nas, że na naszej powierzchni pojawiają się tylko odległe fale.
Rainer Maria Rilke - Druga strona natury. Eseje, listy i pisma o sztuce


Pamela Lyndon Travers – Mary Poppins otwiera drzwi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...